lørdag 4. august 2012

OM MEG


Heyy! Tenkte jeg ikke hadde sagt så mye om meg selv og derfor var planen nå å skrive litt her om meg:)

Jeg heter Marthe Skarpås og er født 2. desember 1995. Jeg bor i Asker som ligger utenfor Oslo, der bor jeg med mor, far og en bror på 20 år. Jeg gikk på Hvalstad barneskole, så Torstad ungdomskole og nå på Asker vgs, som jeg skal fortsette på etter året i Amerika.


Jeg har tidligere drevet med turn og cheerleading, men er veldig usikker på om jeg skal fortsette når jeg komme hjem igjen. Tror det kommer til å skje nok som det er i tredje klasse:)

Tre positive ting om meg selv


- Jeg er en veldig glad jente, ler og tuller mye

- Jeg er veldig åpen for nye ting og nye personer, er veldig imot det å ha fordommer mot noen, før man virkelig kjenner dem

- Jeg er selvstendig, liker å gjøre ting på min måte, uavhengig av andre, som jeg ser på som noe positivt

Tre negative ting om meg selv


- Jeg er sta


- Jeg er utålmodig


- Jeg er lat på den måten at jeg ikke gidder, f.eks lekser, rydde osv. 

Sånn, da vet dere litt om meg, dere som ikke visste det:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar