tirsdag 21. august 2012

DE FØRSTE DAGENE!

Da har jeg offisielt flyttet til Sun Prairie i ti måneder. Familien en veldig hyggelig og gjør det de kan for at jeg skal bli godt kjent med de. Og hunden som jeg snakket om var veldig snill, vertfall første dagen, men ikke så spesielt i går ettersom den blir sykt gira hver kveld kl 11 tiden, og begynner å løpe rundt som en gal.
Mens jeg har vert her så har jeg vert på sightseeing i Sun Prairie, og i nabolaget, tok faktisk en tur alene også for å se om jeg ikke gikk meg bort, og det gjorde jeg ikke :D
Jeg har også møtt et par venner av den ene verts broren min og  selvfølgelig hele Havens familien!! Skikkelig amerikansk familie, vi grillet burgere, og spiste pai, og bestemoren som er kjent for å prate mye, pratet virkelig nonstop hele kvelden.
Senere denne uken skal jeg se skolen min og jeg skal på noe cheerleading greier, for å se på det og så hvis ikke jeg tar feil så skal jeg på baseballkamp på søndag, blir bra:)

Har ikke fått tatt noen bilder, så jeg bare slenger med det her av matbutikken rett i nærheten, som verts broren min elsker, siden den er så stor :D




1 kommentar:

  1. åå høres kjempe bra ut!! :D håper du er fornøyd med alt og koser deg masse!!! gleder meg til flere oppdateringer på bloggen<3

    SvarSlett