mandag 13. august 2012

ALL PACKED

Avreise nærmer seg så man må jo begynne å pakke og i hodet høres det så lett ut, men når du står der foran den usle lille kofferten du kan ha med deg og du skal pakke for 10 mnd. så er det ikke så lett..
Jeg syns vertfall det er helt umulig å pakke og det tror jeg mange andre utvekslingsstudenter også syns, men nå har jeg endelig fikset en pakkeliste så her er den (og jeg vet det ser ut som jeg pakker veldig lite klær for kaldere tider, men det er fordi jeg skal få tilsendt litt vinter-tøy, ski-jakke, superundertøy etc.:

Jeg pakker i en koffert(max 23 kg)

KLÆR
- Sokker (for ca 1 uke) + 1 par ullsokker
- Truser (for ca 1 uke)
- BHer (ca 4)
- Bikinier (ca 3)
- Strømpebukse
- Pysj
- Topper
- Bluser
- Skjorter
- Gensere (2 tynne, 2 tykke)
- Kjoler
- Shortser
- Bukser (ca 4) + 2 joggebukser
- Blazer
- Treningstøy (T-skjorter, shortser, løpetights, sportsBHer)
- Ytterjakker

SKO
- Flip-flops
- Joggesko
- Uggs
- Pumps (2 par)
- Converse
- Toms
- Idrett sko (cheersko, basketballsko etc.)

 TILBEHØR
- Hodeplagg (hatter, luer)
- Skjerf
- Belter
- Smykker
- Vesker
- Solbriller

TOALETTMAPPEN
- Sminkefjerner
- Sminke
- Renseprodukter
- Body lotion
- Deodorant
- Parfyme
- Tannkrem
- Tannbørste
- Munnskyll
- Tanntråd
- Rettetang + varmebeskyttende
- Hårbørste
- Hårstrikker + spenner
- Neglelakk + fjerner
- Pinsett
- Barberhøvel
- Medisiner

En bag(hånbagasje på max 8 kg)

ELEKTRONIKK
- Kamera + lader
- PC + lader
- Adapter
- Actividentity til nettbanken
- Kalkulator
- Mobillader

ELLERS
- Gave til vertsfamilien
- Dagbok
- Ark med adresser
- Ark med koder til Vigo
- Ark med fag jeg skal velge

En veske

DOKUMENTER
- Pass
- DS2019-skjema
- Forsikringsbevis
- Flybilett
- Ark med kontaktadresse til vertsfamilie, områdeperson og organisasjon

ELLERS
- Mobil
- Penger (cash og 2 bankkort)
- Headset
- Aspect-button
- Penn
- Antibac


- Jeg pakker noe av klærne mine i smartpac bags, sånn du kan klemme ut luften, veldig smart, sparte masse plass. 
- Merk koffert

OPPDATERES HVIS JEG KOMMER PÅ MER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar