tirsdag 7. august 2012

OFTE STILTE SPØRSMÅL


Hvor skal du på utveksling?
Sun Prairie, Wisconsin


Hvilken organisasjon reiser du med?
Aspect, underorganisajonen er Nacel Open Door

Hvor kunne du aller helst tenke deg å ende opp?
Øverst på ønskelisten var vel å komme ved kysten i California eller rett utenfor en storby(New York, Chicago) 

Har du fått vertsfamilie eller gjort stats-/regionsvalg?

Hva har du kjøpt som gave til vertfamilien din? 
Jeg har kjøpt et sånn slags sett hvor det følger med en bok, en DVD og en CD om Norge.
Jeg vurderer også å kjøpe noe til verts broren min på 17, noen som har noen tips?  

Skal du på forberedelsesleir (languange camp)?
Ja, det skal jeg, jeg skal til Chicago og reiser den 17 august. 

Hva gleder du deg mest til?
Veldig vanskelig å si, jeg gleder meg til så mye, men spesielt til å bli kjent med så mange nye og alle opplevelsene. Hører sikkert ut som et veldig uoriginalt svar, men er jo faktisk sant og så vet jeg ikke enda veldig mye av det jeg skal gjøre der, så jeg aner ikke hva det er jeg kan vente meg. 

Hva gruer du deg mest til?
Hehe, jeg gruer meg til første skoledag, har ikke veldig lyst til å sitte alene i lunsjen.

Kunne du tenke deg å prøve en ny sport?
Ja, det kunne jeg absolutt. Har lyst til å prøve tennis, golf eller lacrosse.

Skal du på en arrangert tur med organisasjonen?
Har bare tenkt litt på dette. Turene er jo veldig dyre, men jeg har utrolig lyst(som alle andre) til å dra til Hawaii. Hadde vært så fantastisk.

Nevn fire steder du kunne tenke deg å besøke i landet ditt:
- Grand Canyon
- Las Vegas
- Hawaii
- Orlando 

Tror du dette blir et bra år?
Selvfølgelig, tror det blir et helt fantastisk år. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar