lørdag 18. august 2012

CHICAGO CAMP

Da har jeg kommet meg til statene og i går ankom jeg Chicago og i dag var vi i byen. Turen begynte med  en busstur med guide som fortalte om alle severdighetene(han var ekstremt lite morsom, nesten så lite at han ble morsom, måtte flere ganger be oss le av vitsene hans som ingen skjønte noe av..). Bussen stoppet litt her og der sånn at vi kunne ta bilder og sånn og så dro vi på båttur på Lake Michigan, koselig siden det var så fint vær. Og så dro vi til Navy Pier hvor vi spiste middag og drakk vår første starbucks(på turen):D 
Flyturen var forresten ikke veldig fantastisk fordi setet mitt ikke gikk an å legge bakover, flymaten var ikke veldig spiselig og flyvertinnen trodde jeg var tilbakestående siden jeg ikke klarte å slå av telefonen min!
Oooog i morgen drar jeg til vertsfamilien min,blir spennende. 

Den norske gjengen, egentlig en til, men han likte seg bedre med de Bolivianerne..



The bean(bønna) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar