fredag 24. august 2012

HEKTISK

I går og i forgårs var skikkelig hektisk. Jeg har vert i Madison, hovedstaden i WI, der gikk vi opp og ned State street som er en kjent gate der og så The Capital og The Union. Og så møtte jeg en venn av den eldste vertsbroren min fordi han skulle kjøpe en fisk, og det er faktisk ganske morsomt for fisk er skikkelig inn her :P Og så dro jeg for å møte områdsrepresentanten min og da møtte jeg en utvekslingsstudent fra Brasil og så shoppet vi bittelitt, skal fortsette shoppingen i morgen:)
The Capital 



Og så, igår. Jeg skulle egentlig først dra å se på tryouts for cheerleading, men ingen møtte opp, så da dro jeg med kjæresten til vsøster og en venn av han til en gratis zoo, regner med at vi ikke hr de i Norge. 
Og etter det så skulle jeg bli med å se hvordan et High School lag trener, men først måtte jeg vente sikkert en time i tidenes rareste leilighet, hvem har en gamble maskin i leiligheten sin? 
Så fikk jeg vertfall sett cheerleaderene og det var skikkelig annerledes en sånn vi trener hjemme, så det var gøy. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar