søndag 2. september 2012

SPORTS WEEKEND

Heelo!
Denne helgen har vært skikkelig sportshelg. Det startet på fredag, da var jeg og Victora(utvekslingsstudent fra Brasil) på en fotball kamp med skolelaget(når jeg skriver fotball, betyr det amerikansk fotball). De er veldig gode så de knute det andre laget, det er faktisk folk som flytter til Sun Prairie for å bli med på idrettene her, fordi de er så gode. Så det var gøy, meeen, på lørdag var det enda morsommere.

På lørdag var vi på en ordentlig fotballkamp, mye større, og jeg må bare si at jeg anbefaler alle utvekslingsstudenter å dra på en ordentlig fotballkamp, veldig gøy :) Det var universitet lag som spilte mot hverandre og da er det også en "student section" i publikum som gjør masse morsomme greier og Wisconsin har en av landets beste student sections.
Var ca 80 tusen tilskuere.
Meg og Victoria

Meg, Victoria, vmor, vfar 

Meg og Bucky Badger, hunden til Victoria som er oppkalt etter maskoten til Wisconsin Badgers 

Alle studentene drikker seg som oftest fulle før de går til kampen, og disse festene ble bare større, jo nærmere su kom stadion. 


Student section 

Og så, søndagen. Baseball !!
Jeg fant ut av at baseballkamper er laaange.. men det var fortsatt gøy, selv om det var et tonn av regler. Og det som er gøy med baseballkamper er at før kampen så er det noe som heter tailgating. Man tar med grill og spill og litt sånn og sitter utenfor stadion og koser seg:)

Tailgate

En veldig populær lek 
Vsøster og kjæresten

Meg og vsøster

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar