mandag 23. juli 2012

HVA SKJEDDE NÅ?

I dag skjedde det noe litt rart. Når jeg begynte med alle papirer og sånn hadde jeg fått ny mail adresse så jeg måtte si fra om det. Etter det fikk jeg all mailen min ti den nye adressen, trodde jeg....
Jeg var innom den gamle adressen i starten bare for å dobbeltsjekke, men så begynte jeg å glemme det. Så gikk jeg helt tilfeldig inn på den i dag da og der har jeg fått en melding far områdepersonen  min som sier: vertsfamilien du har fått nå er bare midler tidelig, du skal bo hos dem i 4-6 uker og så bli flyttet til en annen. Jeg fikk litt sjokk når jeg så dette og jeg har jo ingen anelse om hvordan den andre familien er, tror faktisk ikke de har funnet en enda. Det eneste jeg vet er at jeg skal gå på samme skole så det blir i samme område vertfall :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar