søndag 8. juli 2012

EM CHEERLEADING!


 For ca. en uke siden var jeg med i EM i cheerleading som var utrolig gøy, selv om vi kanskje kunne gjort det bedre. Vi kom på 5 plass og jeg er veldig fornøyd vertfall. Det var i Amsterdam og det var utrolig morsomt å gå på gaten å se at de solgte så mye rart,  alt fra hasjkake til cannabis.
Er så viktig med sminke og fint hår på matta i cheerleading, selv om det ser forferdelig ut:)


Charmers Allstars, verden beste lag!

Her er film av rutinen vår: http://www.youtube.com/watch?v=ITC4Zsin-io

Jeg har jo tenkt på å begynne på cheerleading i USA også, siden det er mye større der enn det er her og mange sier det er veldig gøy. Vertsøsteren min er en stor fan av cheerleading og jeg gikk inn på skolesiden for å lese om cheerleading laget de hadde der. Fikk egentlig litt sjokk over hvor gode de var til å være skolelag og i tillegg så er det kun et coedlag(gutter og jenter), så sjansen min får å i det hele tatt komme med på laget er liten. Men kan jo alltids prøve, ellers så har jeg lyst til å begynne på volleyball eller lacrosse.

Her er film av de også: http://www.youtube.com/watch?v=Vjb-_0dw0y4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar