søndag 22. juli 2012

HUNDEANGST

Har aldri skrevet om det her før, så det blir litt rart. Som de fleste vet, så skal jeg bo med en hund neste år og som alle vennene mine vet så er jeg ganske redd for hunder.Jeg er ikke så redd at jeg klatrer opp i et tre når jeg ser en hund.., men jeg er veldig nærvøs når jeg er med hunder jeg ikke kjenner. Mange av vennene mine har hunder og de fleste av de er jeg veldig glad i og ikke så redd for. Jeg syns selv det er veldig teit at jeg er redd for hunder, men jeg bare er det. Tror det har noe med at jeg ikke er så høy og den følelsen av at hunden bare kan hoppe opp på meg når som helst ikke er så god. 
Før jeg fikk vite noe spesielt om familien, så fikk jeg vite at de hadde en hund. Jeg fikk høre at den var veldig grei og ikke så stor, det var en golden doodle, ikke at det sa meg så mye, siden jeg heller ikke kan noe om hunder. Siden Aspect visste at jeg var redd for hunder, hadde jeg muligheten til å si nei til å bo hos denne familien. Jeg tenkte på det og kom egentlig frem til flest positive sider ved å bo hos denne familien. 
- jeg fikk muligheten til å komme over angsten
- det er koselig med hund
- jeg har noen å trene med:)
Og mye annet selvfølgelig, men jeg takket vertfall ja og jeg skal nå bo med denne familien og denne hunden. Jeg tror jeg kommer til å være veldig glad for det ettervert, men gruer meg til starten og venne meg til det. Jeg aner ikke hvordan hunden oppfører seg, men håper at det ordner seg. 


Dette er da hunden, ser vel ganske snill ut den:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar