søndag 24. juni 2012

AVREISE 17 AUGUST!

Da har jeg fått vite litt mer om familien og om når jeg reiser som da er 17 august.



Jeg reiser da til Chicago på sånn forberedelseskurs i 2/3 dager. Tipper vi skal være skikkelig turister og bare presse inn så mye shopping og sightseeing vi kan på de få dagene vi er der. Siden jeg skal bo i Wisconsin så er ikke det så langt unna Chicago så jeg tror vertsfamilien min kanskje kommer å henter meg med bil og kjører hjem.
Det som jeg syns er litt bra er at jeg starter ikke på skolen før 4. september så jeg har 2 uker med familien når jeg kommer dit og da rekker jeg å bli godt kjent med de og komme litt inn i familien.

Her er et bilde av skolen min forresten:

Det er bare 54 dager til jeg reiser, høres egentlig ut som en del, men tenker det kommer til å gå sykt fort siden det bare er ferie, iiii, gleder meg !!

2 kommentarer: