onsdag 30. januar 2013

CALIFORNIA !!

Heioho!

Da har jeg kommet hjem fra en liten tur til San Francisco, California, som var utrolig deilig fordi dere aner ikke hvor kaldt det er her. Før vinteren kom var jeg helt overbevist om at Norge hadde kaldere vintere, meeen jeg tok feil fordi det er latterlig kaldt her akuratt nå!
Såå, grunnen til at vi var i Cali er fordi mannen til vertsmoren min bor der/jobber der så vi besstemte oss for å bessøke han.
San Francisco er jo rett ved San Francisco Bay så det betyr at det blåser veldig og det er ikke akuratt varmt der, men et hav bedre enn Wisconsin. Jeg har aldri vært i California før, eller tror jeg var der når jeg var 1 år gammel, men kan ikke akuratt si jeg husker mye fra den turen gitt.
Det var utrolig fint der og jeg kan absolutt dra tilbake dit en gang.




Vi leide sykler og syklet nede ved The Bay, litt kaldt men veldig koselig!!





Vi dro til Jelly Belly Factory og fikk en omvisning der, er vel egentlig for små barn, men men, gratis Jelly Bellys vett.




Alcatraz Island!




Og min favoritt!! Segway tour! Utrolig gøy, bare kjørte rundt i byen, hørte ikke et ord av hva guiden snakket om fordi jeg var for optatt av å cruise rundt.
Og så var vi på shopping tilslutt i Union Square!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar