tirsdag 30. oktober 2012

NY FAMILIE!

I går flyttet jeg inn hos den nye familien min etter å ha bodd hos en velkomstfamilie i ca 8 uker. Det er heldigvis ikke helt som å starte på nytt, for jeg er jo litt tryggere på meg selv nå og tryggere på engelsken min, så jeg tror dette skal bli bra.
Familien består av mor, far(som forsovet bor i California, fordi jeg tror de skal flytte dit neste år), datter på 20 år(college), datter på 17 år(senior) og hund.
Dette er et litt større hus i og med at de blandt annet har bassen og hottub, hehe:)





Stue 
Lite filmrom, no big deal..

Denne hunden er ikke i nærheten av like skummel som den andre, den er bare nusselig:)


2 kommentarer:

  1. wooach! helt ok hus da..

    håper du får det suuupert der <3<3 savner deg sånn!

    SvarSlett
  2. knøtt lite hus hvertfall! enjoy the sweet life marthe! savner deg masse

    SvarSlett